luni, 1 septembrie 2008

Cereri de reordonantare/modificari la alocatie sau indemnizatie

a. Explicatie. Daca din varii motive nu ai reusit sa ridici alocatia sau indemnizatia lunara pentru cresterea copilului intr-o luna, trebuie sa faci o cerere de reordonantare catre Directia Generala (sau Judeteana, pentru provincie) de Munca si Protectie Sociala.

Daca doresti o modificare (de adresa, sau plata in cont bancar), trebuie de asemenea sa depui o cerere catre aceasta institutie.

b. Acte.

  • copie certificate de nastere copil;

  • copie carte de identitate reprezentant legal (persoana care incaseaza banii);

  • daca se doreste plata prin cont bancar : extras de cont (cu cod IBAN) daca se doreste plata alocatiei de stat in contul bancar al reprezentantului legal al copilului, la una din urmatoarele banci cu care colaboram : B.C.R., B.R.D., Banca Transilvania, C.E.C., Procredit Banc, Romexterra. Titularul contului este reprezentantul legal care incaseaza prestatia solicitata.

  • c. Cum trimit?

    Pentru Bucuresti, cererile de reordonantare / modificari se pot face:

  • La sediul DGMPS din Str.Hambarului, nr.6, sector 2 in zilele de luni, miercuri si joi, intre orele orele 900-1500 ;

  • Prin posta, atasand copiile actelor doveditoare necesare;

  • Prin e-mail la adresa alocatii@ddfssbuc.org atasand scanat actele doveditoare necesare.

  • d. Iata ce scrie pe site-ul DGMPS referitor la reordonantare/modificari:



    B. CERERI DE REORDONANTARE / MODIFICARI LA ALOCATIA DE STAT PENTRU COPII, INDEMNIZATIA PENTRU CRESTEREA COPILULUI SAU STIMULENT :

    Acte necesare :
    -- copie certificate de nastere copil;
    -- copie carte de identitate reprezentant legal (persoana care incaseaza banii);
    -- daca se doreste plata prin cont bancar : extras de cont (cu cod IBAN) daca se doreste plata alocatiei de stat in contul bancar al reprezentantului legal al copilului, la una din urmatoarele banci cu care colaboram : B.C.R., B.R.D., Banca Transilvania, C.E.C., Procredit Banc, Romexterra. Titularul contului este reprezentantul legal care incaseaza prestatia solicitata.

    Cererile de reordonantare / modificari se pot face :
    - La sediul nostru din Str.Hambarului, nr.6, sector 2 in zilele de luni, miercuri si joi, intre orele orele 900-1500 ;
    - Prin posta, atasand copiile actelor doveditoare necesare;
    - Prin e-mail la adresa alocatii@ddfssbuc.org atasand scanat actele doveditoare necesare.


    Vezi si articolele:
    - Transfer alocatie & indemnizatie pe card
    - Alocatie si indemnizatie la adresa noua

    2 comentarii:

    Serban Elena-Nicoleta spunea...

    as vrea si eu sa stiu de ce mai aveti nr astea de tel daca nu raspundeti la ele?vroiam sa va instiintez in cazul in care ati uitat k pe luna octombrie mie nu mi-ati dat banii pe indemnizatie.chiar e posibil sa ma lasati o luna de zile fara bani de mancare la copil in conditiile in care mai unul acasa mai mare in varsta de 5 ani.Credeti ca imi e usor sa cresc 2 copii fara bani.Eu am muncit ptr a beneficia de acesti bani.Vi se pare normal sa mi-i luati acum cand am nevoie de ei?Voi va-ti putea descurca asa?nu cred.Nu-mi vine sa cred k ne mai dam si tara europeana.Rusine sa va fie
    Copii vostri nu mananca o luna daca nu vi se dau salariile?ce mi-ar place sa vi se imtanple chestia asata!!!Suntem in data de 18 noiembrie si voi nu ati plata banilor!@INCOMPETENTILOR!!!!!!!!!!!!!

    Admin spunea...

    Draga Elena,

    Nu inteleg exact de ce ai postat nemultumirea ta pe acest blog vorbind la peroana a 2-a. Nu am nici o legatura cu Directia de Munca si Protectie Sociala si nu pot influenta in nici un fel aceasta institutie.

    Eu sunt o mama ca si tine care mi-am propus, prin acest blog, sa ofer gravidelor si proaspetelor mamici toate informatiile pe care le am referitoare la drepturile lor.